Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the koko-analytics domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /hum/web/sitestest.hum.uu.nl/htdocs/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the formidable domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /hum/web/sitestest.hum.uu.nl/htdocs/wp-includes/functions.php on line 6114
Rekencollectief | Verschijning boek 'Leren in de educatie: Lesgeven, begeleiden en faciliteren'

Nieuws

Verschijning boek ‘Leren in de educatie: Lesgeven, begeleiden en faciliteren’

Informatie en bestellen

Onder eindredactie van Ben Vaske, Ina den Hollander en Ella Bohnenn is in de periode 2019-2021 gewerkt aan 22 artikelen over volwasseneneducatie onder de overkoepelende titel ‘Leren in de educatie, Lesgeven, begeleiden en faciliteren’.

Uitgeverij Eenvoudig communiceren heeft deze artikelen in boekvorm uitgebracht, en op 9 september 2021 wordt dit feestelijk gevierd met alle betrokkenen.

Vanuit het collectief schreven we ook mee vanuit onze expertise met o.a. twee artikelen:

  • Wijers, M. and Jonker, V. (2019). Volwassenen rekenen: de didactiek van gecijferdheid (PDF) Leren in de educatie, lesgeven, begeleiden en faciliteren, 2019, 20
  • Wijers, M. and Jonker, V. (2020). De professionele basis (PDF) Leren in de educatie, lesgeven, begeleiden en faciliteren, 2020

Van het artikel ‘Volwassenen rekenen: de didactiek van gecijferdheid’ zal ook een engelse versie verschijnen op het Europese platform EPALE onder de titel’Mathematics for adults: strategies for teaching numeracy’.